Ułatwienia dostępu

INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY DLA POSTĘPOWANIA NUMER 3/2025

INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY WEDŁUG ZASADY KONKURENCYJNOŚCI DLA POSTĘPOWANIA NUMER 3/2025 NA:

Usługę zakwaterowania i wyżywienia grupy 30 osób podczas trzech zjazdów szkoleniowych (każdy po 14 dób hotelowych) oraz wynajem pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć z zakresu obsługi smartfonu dla osób słabowidzących i niewidomych organizowanego w ramach projektu SmartStart: Cyfrowa Niezależność, współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach konkursu numer 1/2024 pn. „Wspieramy aktywność” w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (kod CPV 55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego, 70220000-9 Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne).

 

Przedmiot postępowania:

Przedmiotem zamówienia jest usługa zakwaterowania i wyżywienia grupy 30 osób podczas trzech zjazdów szkoleniowych (każdy po 14 dób hotelowych) oraz wynajem pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć z zakresu obsługi smartfonu dla osób słabowidzących i niewidomych organizowanego w ramach projektu SmartStart: Cyfrowa Niezależność, współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach konkursu numer 1/2024 pn. „Wspieramy aktywność” w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (kod CPV 55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego, 70220000-9 Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne).

 

Przedmiot zamówienia obejmuje:

– zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia dla 30 osób (w tym: 20 dorosłych osób niewidomych i słabowidzących – uczestników szkolenia) w pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym;

– minimalne wyposażenie pokoju: 2 oddzielne łóżka, szafa ubraniowa, stolik, 2 krzesła, telewizor, bezpłatny i nielimitowany dostęp do Internetu;

– każdy z trzech zjazdów musi trwać 14 dób hotelowych;

– wszystkie trzy zjazdy muszą być zorganizowane w okresie pomiędzy 15 września 2025 i 15 grudnia 2025 r.;

– terminy każdego z trzech zjazdów nie mogą na siebie nachodzić;

– zapewnienie pełnego wyżywienia dla uczestników – 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad i kolacja – wszystkie posiłki w formie bufetu szwedzkiego);

– pierwszy posiłek to kolacja w dniu przyjazdu, ostatni posiłek to obiad lub prowiant w dniu wyjazdu grupy;

– ośrodek, w którym świadczona będzie usługa, musi znajdować się w województwie pomorskim i w granicach administracyjnych Gdańska lub Gdyni lub Sopotu lub w odległości maksymalnie 1 kilometra w linii prostej od linii brzegowej Morza Bałtyckiego;

– ośrodek, w którym świadczona będzie usługa, musi spełniać kryteria hotelu trzygwiazdkowego,

– ośrodek, w którym świadczona będzie usługa, musi spełniać standardy dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa;

– ośrodek, w którym zakwaterowana będzie grupa, musi posiadać 5 pomieszczeń do przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi smartfonu dla osób niewidomych i słabowidzących (każde dla 4 osób i 1 wykładowcy) przez 12 dni podczas każdego ze zjazdów;

– każde z w/w pomieszczeń musi mieć powierzchnię minimum 15 m.kw.;

– w/w pomieszczenia będą wykorzystywane przez 12 dni (począwszy od dnia następnego po dniu przyjazdu), po 8 godzin zegarowych: w godzinach porannych od 8.45 do 13.30, popołudniowych od 14.30 do 18.00 i wieczornych od 19.00 do 20.00;

– pomieszczenia szkoleniowe powinny być wyposażone minimum w: stoliki, krzesła i infrastrukturę techniczną umożliwiającą zainstalowanie 4 stanowisk komputerowych oraz laptopa wykładowcy (sprzęt komputerowy zapewnia Zamawiający);

– w każdym z pomieszczeń szkoleniowych musi być zapewniony bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu (min. 50mb/s);

– w cenie wynajmu sal musi się zawierać serwis kawowy składający się minimum z: kawy, herbaty, wody mineralnej, owoców oraz słodkich i słonych przekąsek.

 

Zaproszenie ofertowe wraz z 2 załącznikami wywieszono w dniu 28 marca 2025 r. w siedzibie Zamawiającego oraz na jego stronie internetowej (www.fundacjaolimp.pl).

Zaproszenie wysłano w dniu 28 marca 2025 r. mailem do następujących podmiotów:

  1. Novotel Gdańsk Marina, Jelitkowska 20, 80-342 Gdańsk, h3375@accor.com
  2. Hotel Novotel Gdańsk Centrum, Pszenna 1, 80-749 Gdańsk, H0523@accor.com
  3. Kormoran MediSPA, Kościelna 16, 76-212 Rowy, sprzedaz@kormoran-rowy.pl
  4. Mercure Gdańsk Posejdon, Kapliczna 30, 80-341 Gdańsk, H3391@accor.com
  5. Hotel Pomarańczowa Plaża, Emilii Plater 19, 81-777 Sopot, hotel@pomaranczowaplaza.pl

 

Zaproszenie ofertowe wywieszone w siedzibie zdjęto w dniu 18 kwietnia 2025 r.

Termin składania ofert wyznaczono na dzień 9 kwietnia 2025 r. do godziny 16:00.

W przypadku ofert składanych drogą pocztową decydowała data stempla pocztowego.

 

W wyznaczonym terminie do Fundacji Związku Kultury Fizycznej „Olimp” złożona została 1 oferta:

Oferta numer 1

W dniu 8 kwietnia 2025 r. (pocztą, data nadania: 03.04.2025), wpłynęła oferta przygotowana przez KORMORAN WELLNESS MEDICAL SPA, ul. Kościelna 16, 76-212 Rowy.

Zaproponowany przez Wykonawcę łączny koszt usługi zakwaterowania i wyżywienia uczestników: 302.400 zł i łączny koszt usługi wynajmu sal: 106.560 zł.

Oferta była poprawna pod względem formalnym i kompletna.

 

Kryteria oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

1)    cena brutto ogółem (całkowity koszt) – 70%

Oferta z najniższą ceną uzyska 70 pkt. w tej części oceny. Pozostałe oferty zostaną ocenione według następującego wzoru:

An = (a min/ a n) * 70 pkt, gdzie:

a min – cena minimalna wśród złożonych ofert

a n – cena zaproponowana przez oferenta n

2)    standard i wyposażenie pomieszczeń szkoleniowych – 10 %

Oferta z najwyższym standardem sal otrzyma 10 pkt. w tej części oceny.

3)    warunki pobytu (standard wyposażenia pokoi i łazienek) –20 %

Oferta z najwyższym standardem pokoi otrzyma 20 pkt. w tej części oceny.

4) W przypadku udokumentowania przez Oferenta doświadczenia w realizacji usługi wyżywienia i zakwaterowania na rzecz osób z niepełnosprawnością wzroku (grupa co najmniej 10 osób z niepełnosprawnością) w okresie ostatnich 3 lat, uzyska on dodatkowe 10 punktów. Doświadczenie musi być udokumentowane w postaci pisemnej rekomendacji wystawionej dla Oferenta przez korzystającego z usługi (firmę, instytucję, organizację pozarządową itp.).

5) W przypadku zaoferowania przez Oferenta dodatkowych świadczeń w cenie usługi może on otrzymać dodatkowe punkty (nie więcej niż 10 punktów).

 

W sumie Wykonawca może uzyskać maksymalnie 120 pkt. Wartość punktową podaje się w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.

 

Ocena złożonych ofert:

LP OFERENT CENA BRUTTO OGÓŁEM (CAŁKOWITY KOSZT) KRYTERIUM 1

(70 pkt)

KRYTERIUM 2

(10 pkt)

 

 

KRYTERIUM 3

(20 pkt)

ŁĄCZNA LICZBA LUNKTÓW
1 KORMORAN WELLNESS MEDICAL SPA, ul. Kościelna 16, 76-212 Rowy  408.960 zł 70 10  

 

 

20

100

 

Wybrany wykonawca:

Na podstawie kryteriów oceny formalnej i merytorycznej za najkorzystniejszą uznana została oferta złożona przez KORMORAN WELLNESS MEDICAL SPA, ul. Kościelna 16, 76-212 Rowy.